En identitet med karakter og ro
Brand identiteten skulle være både legende og professionel. Et udtryk, der kunne favne både teknologi og dyreliv uden at tippe over i hverken det barnlige eller det kliniske. Logoet er enkelt og fleksibelt. Farver og typografi er varme og moderne. Alt sammen sat i spil med et visuelt sprog, der gør det nemt at kende FaunaView – på tværs af platforme og formater.
UI/UX – funktion møder forståelse
Vi har designet brugerflader, der gør det nemt at bevæge sig fra billetsystem til content editor og videre til app – uden at miste retning eller overblik. Hver del af interfacet er bygget med fokus på kontekst og konsistens. Ikoner, hierarkier og microinteractions er udvalgt og placeret, så brugeren hele tiden bliver guidet uden unødig støj.
Website – levende, legende og hurtigt i luften
Websitet er bygget i Framer, designet og udviklet som ét samlet flow. Løsningen blev færdiggjort på kort tid uden at gå på kompromis med detaljer eller udtryk.
Siden er sprogversioneret og kan tilgås både på dansk og engelsk. Det visuelle udtryk er legende og levende – med subtile animationer og interaktioner, der inviterer brugeren ind uden at overmande oplevelsen. Framer har gjort det muligt at arbejde agilt og bevare designfriheden hele vejen.